2012/11/24

VILLALOBOS + NIEVES ÁLVAREZ MUTILAK / NIÑOS

Ikusita izango duzue berokia, baino oso polita iruitzen zait!!! Aner eta Markel.
Ya os había enseñado el abrigo de paño, pero me encanta!!! Aner y Markel.

Argazki batzuk atera ditut eta agian pixkanaka kolekzio osoak jartzen hasiko naiz. Oraingoz Nieves Álvarez-en kolekzio hau erakutsi nahi dizuet. Oso diseinu onak dituzte. Nik dendara ezin ditut denak ekarri, zeren eta agian Tolosa bateako gehiegizkoak dira... Bueno hori zuek esaten dezuena... Neri asko gustatzen zaizkit. Eta dendan dauzkatenak ba, bai dira zuek esaten duzuen bezela Tolosa baterako! 
Aldizkari askotan ateratzen ari da, baino egia da neskak bakarrik ateratzen dituztela marka honetakoek gehienetan, baino ikusiko bazenute mutilentzako zein jantzi politak dituzten... Izugarri gustatzen zait mutilentzako ere. Oraintxe dendan mutilentzako gauza gutxi ditut, eta hauek dira!

He sacado una fotos y quizás con el tiempo os las ponga todas para que las veáis  Por ahora empezaré con la colección de Nieves Álvarez. Me encantan sus diseños. En la tienda no tenemos toda la colección porque quizás tienen muchas prendas que como decís vosotros es demasiado para un pueblo como Tolosa! Es una cosa que se os ha metido en la cabeza a muchos y muchas, pero bueno! Cada uno que haga lo que quiera o lo que pueda! Pero pienso que la selección que tenemos en la tienda si es como decís para un pueblo como Tolosa!
En este momento está muy de moda Nieves y se publica en muchas revistas, pero también es verdad que los que más salen son las niñas. Pero si vierais la ropa que tienen para niño... A mi me encanta! Ahora mismo en la tienda no tengo mucho de niño, pero os enseñaré lo que tengo!


Alkandora marraduna urdin argia. Boroiak erdiraino.
Camisa rayas celeste. Botones hasta la mitad.Taila: 4 eta 6 urte / años


Jertxe fina kaputxaduna. Beige-a eta kaputxa grisa.
Jersey fino beige con capucha gris.Taila: 4 eta 6 urte / años


Lepoan detaile naranja.
Pespunte naranja en el cuello.

No hay comentarios: